HTML

irkálok

véleményeim bármiről

Utolsó kommentek

  • muy caliente el negro special: e: www.snotr.com/video/282 (2007.09.01. 11:05) állat drift video
  • Peti: Feketében valahogy nem az igazi, szerintem. (2007.08.06. 16:51) Árpa Attila ! irigyellek !
  • serialkiller01: Thx! (2007.07.25. 17:47) pace
  • raffayhun: Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :) (2007.07.25. 14:37) pace
  • serialkiller01: Azér' egy link idefért volna, nem? :) (2007.07.24. 21:06) pace
  • Utolsó 20

Linkblog

kocsikérdés

2007.07.21. 22:55 raffayhun

Van egy ideje jogsim, vezetgettem is a családi kocsikat, de jön nyár vége, költözünk (Veresegyház), és hát mégiscsak be kéne járni Bp-re valamivel, és őszintén szólva a vonat nem túl szimpi megoldás (és nem is sokkal olcsóbb mint egy kocsi). Szóval elkezdtem kocsikat nézni. :)
 
A keret pici, meg amúgy is szeretem a régi kocsikat, meg bütykölni, meg ilyesmi, szóval valami öreg, de minőségi cumót szeretnék. A lényeg, h 70-120le, hátsókerekes, és közepes/értelmes állapotban legyen. Ilyen feltételekkel a legjobbak az E21/E30-as 318/320 BMW-k, meg az Alfa Alfetta, és az Alfa 75. Az útóbbiak nem túl tartósak, ezért félek, hogy a "bütykölésből" átesnék velük a masszív szopás oldalára, és többet járnék bontóba, mint haza. Meg hát aztán nagyon tetszik a driftelés, amit sokan űznek e30-as BMW-kel, szóval lehet abba is bele lehetne kostolni picit, ha lesz valami pénzem átalakítani. Meglátjuk. :) Majd a fejleményeket megírom.

2 komment

Címkék: autóról

A bejegyzés trackback címe:

https://qwerty.blog.hu/api/trackback/id/tr41122684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serialkiller01 2007.07.22. 14:57:10

Abszolut elsőőőő!!!
Hello, na szóval nekem volt E30/320i BMW-m, igaz nem hosszú ideig, de addig semmi de semmi baja nem volt, én csak ajánlani tudom a típust. Viszont van egy nagy hátránya: rendkívül nehéz megkímélt állapotú példányt találni, ugyanis mint tudjuk, nem a nagypapák körében népszerű. A fogyasztására sem tudok panaszkodni, jól beállított motorral eljártam vele 8-9 körül vegyesen, dinamikusan haladva, de ennél sokkal többet is evett, ha tapostam. Amelyiknek megkímélt,szakszerűen felújított motorja van, azért általában jócskán tejelni kell, ahogy nézegettem. Én a régi Alfákat hanyagolnám, bár imádom őket is, de szerintem a racionális autóvásárlás körein kívűl találhatóak, sajnos.
Én az érvek/ellenérvek figyelembe vételével is hosszasan keresgélnék a helyedben az E21/E30-ak között, van azért mindig egy-két jó ár/érték arányú autó a megkíméltek között is, csak nehéz megtalálni szerintem.
Szerencsés vásárlást, na meg jó írkálást!

raffayhun · http://qwerty.blog.hu 2007.07.22. 22:54:17

Hali! :D
Köszi szépen a tanácsokat. :)
Amúgy megnéztem faterral egyet Nyíregyházán....hááááááát...
A hirdetésben volt minden szépmegjó pl. "garázsban tartott, megkímélt" ésatöbbi, igazából pedíg egy átrozsdásodott totenwagen volt. :/ éés még olcsó sem volt. Kicsit lehangolt a dolog, reménytelennek tűnik értelmeset találni, mégicccsak 2X évesek ezek. De azért még próbálkozom. :)
Üdv, én.

kösz a hozzászólást! :)
süti beállítások módosítása