HTML

irkálok

véleményeim bármiről

Utolsó kommentek

  • muy caliente el negro special: e: www.snotr.com/video/282 (2007.09.01. 11:05) állat drift video
  • Peti: Feketében valahogy nem az igazi, szerintem. (2007.08.06. 16:51) Árpa Attila ! irigyellek !
  • serialkiller01: Thx! (2007.07.25. 17:47) pace
  • raffayhun: Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :) (2007.07.25. 14:37) pace
  • serialkiller01: Azér' egy link idefért volna, nem? :) (2007.07.24. 21:06) pace
  • Utolsó 20

Linkblog

pace

2007.07.24. 01:16 raffayhun

Szokás szerint nagyon unott voltam az előbb, és találtam egy jo flesses gémet, amivel el tudtam hülyülni fél órát. Nálam ilyen is ritkán van, mert a számítógépes játékok nem kötnek le mostanában, a flessesek még annyire se, de legkevésbé az autósok, mert hát ennek nem sok köze van az igazi vezetéshez. Na, de ez a BMW Pursuit Across Europe egész kis humoros. :)
Az egész egy kis advertájzing a BMW-nek. Az alapja, hogy Lisszabontol Prágáig egy fake útvonalon lehet kenni a kocsiknak idétlenül kitalált "versenyekben", meg autobahnon. Irreális persze az egész nagyon, de azért élvezhető. A grafikája olyan nídforszpídkettő szerű lehet, de egy flesses játéktól ez bőven jó.
A kezdőkocsink egy 1er BMW, aztán ha szerzünk kreditet, tudunk venni Z4 M kupét, meg X5-öt. A kocsik a futóművével bohóckodhatunk kicsit a garázsunkban, de ez nem változtat túl sokat, legalábbis én nem éreztem semmi változást.
Összegzésül: végignyomtam, hülyültem vele kb fél órát, egy egész értelmes színvonalat hoz a flesses munkahelyettesítők között. :)

3 komment

Címkék: másról játékról

A bejegyzés trackback címe:

https://qwerty.blog.hu/api/trackback/id/tr12124054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serialkiller01 2007.07.24. 21:06:33

Azér' egy link idefért volna, nem? :)

raffayhun · http://qwerty.blog.hu 2007.07.25. 14:37:53

Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :)
süti beállítások módosítása