HTML

irkálok

véleményeim bármiről

Utolsó kommentek

  • muy caliente el negro special: e: www.snotr.com/video/282 (2007.09.01. 11:05) állat drift video
  • Peti: Feketében valahogy nem az igazi, szerintem. (2007.08.06. 16:51) Árpa Attila ! irigyellek !
  • serialkiller01: Thx! (2007.07.25. 17:47) pace
  • raffayhun: Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :) (2007.07.25. 14:37) pace
  • serialkiller01: Azér' egy link idefért volna, nem? :) (2007.07.24. 21:06) pace
  • Utolsó 20

Linkblog

úton

2007.07.22. 23:25 raffayhun

Tervezünk egy kis utazást. Ilyen kalandos félét: elindulunk, és megalszunk ahol ér az est. :) Persze egy kb. útvonal azé' lesz, de még nem tisztázott a dolog. 2000km körül lesz az össztáv. Az első állomás Passau, mert ott már jártam, és nagyon bejött.

Aztán délfelé indulunk, ott olyanok vannak, hogy Salzburg, meg É-Olaszország. Aztán megint délfelé, ahol kell egy kis tengerpart, ami valszeg Trieszt lesz, mert Szlovénián keresztül akarunk hazajönni, ami állítólag szép, meg fejlődik, én meg még sose jártam ott (Ljubljananak meg olyan hülye neve van, hogy olyat még közelről nem láttam:] ).

2 komment

Címkék: autóról másról

A bejegyzés trackback címe:

https://qwerty.blog.hu/api/trackback/id/tr85123238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raffayhun · http://qwerty.blog.hu 2007.07.23. 00:24:56

Nissan Micra K12 1.2 :D
Ez nálunk ilyen közös használatú kisautó. :) Pl. a testvérem ezzel költözött haza németországból (4fő, plusz mindenkinek a cuccai). :)))
Ketten megyünk erre a mostani útra, szóval bőven elég. :) A saját kocsim még sajnos kicsit arrébb van. :)
süti beállítások módosítása