HTML

irkálok

véleményeim bármiről

Utolsó kommentek

  • muy caliente el negro special: e: www.snotr.com/video/282 (2007.09.01. 11:05) állat drift video
  • Peti: Feketében valahogy nem az igazi, szerintem. (2007.08.06. 16:51) Árpa Attila ! irigyellek !
  • serialkiller01: Thx! (2007.07.25. 17:47) pace
  • raffayhun: Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :) (2007.07.25. 14:37) pace
  • serialkiller01: Azér' egy link idefért volna, nem? :) (2007.07.24. 21:06) pace
  • Utolsó 20

Linkblog

instant get

2007.07.30. 10:00 raffayhun

Az egyik kedvenc blogomon, a belsőségen ezt a kifejezést használják az Urak az iszonyatosan kibaszottul vágyott dolgokra. Legyen az egy használati tárgy, vagy autó.
Gondoltam összeírom, hogy nekem mi a top 3 instant get.



3.
Mivel amatőr autóbuzi vagyok, ráadásul Volvo-mániás az egyik egyértelmű választásom lenne egy saját 850 R . Főbb dolgai: 2.3i, 240 ló (300 Nm). Meg hát hogynézmárkibazz? (Állatul!)

Családi használatban van nálunk (fateromé) egy 850-es ('96-os GLT), ami 'csak' 170 paci, de hát automata, amit én nem nagyon szeretek. Persze ez is egy csoda jo 'kis' autó, de az az R-betű valahogy megmozgatja a fantáziám. :)



2. Második helyre egy talán elérhető álmom kerül. Egy BMW 3er E30, amit 9 évig, '82-91 között gyártották bajor testvéreink. Igazi hátsókerekes mestermű, driftelésre (,ami mostanában eléggé foglalkoztat, bár még nem próbáltam) kisebb átalakításokkal tökéletes. Itthon elég sok eladót lehet találni 316-tól M3-ig bezárólag, csak hát az állapotuk és az áruk néha nagyon nincs arányban. Na, de azért egyszer csak szerzek egyet akkkoris. :)




1. Szerintem az első helyezettem mindenkinek instant get, akinek van egy minimális izlése, és szereti az autókat, az olasz autókat. Tessék nézni ezt a Lamborghini Gallardo Spyder-t.

Megintcsak állat! Menettulajdonságait csak elképzelni tudom.. vagyis elképzelni is csak nehezen. Sokat mond a szerény 520 lóerő. Ja, és nem mellesleg Jeremy Clarksonnak is ilyen van. Ez megmagyaráz egy-két dolgot.

Szólj hozzá!

Címkék: autóról másról

A bejegyzés trackback címe:

https://qwerty.blog.hu/api/trackback/id/tr69128051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása