HTML

irkálok

véleményeim bármiről

Utolsó kommentek

  • muy caliente el negro special: e: www.snotr.com/video/282 (2007.09.01. 11:05) állat drift video
  • Peti: Feketében valahogy nem az igazi, szerintem. (2007.08.06. 16:51) Árpa Attila ! irigyellek !
  • serialkiller01: Thx! (2007.07.25. 17:47) pace
  • raffayhun: Őőő... :))) Kínos... Álmosan írtam, bocsi. Pótolva! :) (2007.07.25. 14:37) pace
  • serialkiller01: Azér' egy link idefért volna, nem? :) (2007.07.24. 21:06) pace
  • Utolsó 20

Linkblog

Saga

2007.07.25. 14:34 raffayhun

Nem írtam még róla, de az utóbbi pár napban nagy unalmamban lekaptam dévédripben, és végignéztem az összes Star Wars részt. :) Érdekes volt, főleg hogy a régi részeket még egészen kis koromban (6-8y) utoljára, de azért valamennyit felfogtam belőle, az új trilógiából pedig csak az első kettőt láttam.

A történet szerintem kicsit kurta, sok benne a logikai baki, de azért már az tiszteletre méltó, ahogy Lukács György kitalálta a környezetet, a "messzi-messzi galaxis-t"... Ellenben a megvalósítás durván profi. A régi epizódok mai szemmel (a felújított verziók vannak meg) kicsit furák (vasdoboz és  egy klassik mikrofon = robot), de ahhoz képest hogy 197X-84 készültek, hát kibaszott profi. Az újabbak sem külömben, animációk, díszletek stb...van benne pénz.

Őszintén az egészet egyben látva, kicsit hatással is volt rám, amit egy szájenszfiksön sem ért még el nálam. Lehet ezért ekkora a SW frencsájz. :)

Szólj hozzá!

Címkék: filmról

A bejegyzés trackback címe:

https://qwerty.blog.hu/api/trackback/id/tr25125144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása